3 februari 2018

Gemeenteraadsverkiezingen: Progressief Woerden gaat de wijken in!

De komende tijd barst de campagne van Progressief Woerden los. De kandidaten laten van zich horen en zien tijdens allerlei debatten en op social media. Marieke van Noort is al druk bezig met vlogs en interviews. Jelmer Vierstra maakt zich op voor spanende debatten. Coby Franken voert de straattroepen aan en Marguerite Boersma zorgt dat flyers, posters en banners overal te zien zijn. Guus van Bork coördineert alles en Jelle IJpma houdt ook nog eens de politieke agenda in de gaten. In deze nieuwsbrief geven we een overzicht van alle geplande acties en het PvdA bestuur roept iedereen die Progressief Woerden een warm ‘rood’ hart toedraagt PW te steunen.

Alle zaterdagen tot aan de verkiezingen is Progressief Woerden aanwezig in een of meer van de Woerdense wijken en kernen.

10 februari: Binnenstad
17 februari: Staatsliedenkwartier en Harmelen
24 februari: Schilderswijk en Zegveld
3 maart: Snel en Polanen en Kamerik
10 maart: Molenvliet
17 maart: Binnenstad en omringende wijken (bomen&bloemen, singels)

Iedereen is welkom om mee te doen. De tijden zijn van 10.00 tot 12.00 uur. Wij zorgen voor een bodywarmer en flyers. Je kunt kiezen tussen ‘in gesprek langs de deuren’ of gewoon flyeren.
Aanmelden bij Coby Franken via een mail of een appje [email protected] 06-53608273 l

We hebben vier unieke posters laten ontwerpen voor onze campagne door Jaco Kazius Vormgeving. Heel gaaf. Wie wil niet zo’n hippe plaat voor het raam of ergens anders op een zichtbare plaats hebben? Je kunt tot uiterlijk 16 maart een raamposter bestellen in A1 of A3 formaat. Stuur een mailtje naar [email protected] en hij zorgt dat je er eentje krijgt.