Even voorstellen: Marguerite Boersma-Witsenburg

29 januari 2019

Inmiddels al bijna een jaar (maart 2018) lid van de progressief Woerden Fractie is Marguerite niet meer weg te denken uit de Woerdense politiek. Haar portefeuilles zijn: auditcommissie, duurzaamheid, bouwen en wonen, openbare ruimte, financiën en natuurlijk de platforms Kamerik en Harmelen. Daarnaast doet ze ook de vastlegging van de fractievergaderingen en neemt daarmee een belangrijke klus voor haar rekening.

Als inwoner van Harmelen zet Marguerite de kernen van Woerden goed op de kaart. Zij neemt een flinke dosis werk- en levenservaring mee:  haar actieve rol in het verenigingsleven in Harmelen. Zowel op het gebied van jongeren, sport, kinderopvang en tuinieren. Marguerite is van aanpakken. Kan er iets beter, dan moet je niet roepen hoe het anders moet, maar daar zelf ook iets voor doen. Met optimisme en energie levert ze haar bijdrage aan een gemeente waar het voor iedereen goed wonen is.

Je kunt haar ook volgen op de gemeenten website.